Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
259 gasten en 8 vaste bezoekers (MollenvangR-Art, D*N, hAgAr, hetoord, G-root, Gupp, MoleBuster, FrankLapidus)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: [Kandidaat] Marian Mudder  (gelezen 29299 keer)
Mijdrechtse Mol

Geslacht: Man

That's me

« Antwoord #40 Gepost op: 25.04.2013, 21:40:02 »

Nee, Marian  zwaai sip

Ik had haar graag gezien in Jeruzalem. Dat ze geen vrijstelling ging krijgen wist half NL al. Leuke eliminatieproef, jammer, heel jammer dat net zíj hem verloor...

Dag Marian... Tot in een volgend spel?  Snappie?

Together forever and never apart. Maybe in distance, but never in heart.
Miek37

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #41 Gepost op: 25.04.2013, 21:42:32 »

"Ik zit hier niet om vrienden te maken", klopt Marjan en dat is dus precies de reden waarom je er nu uit ligt.   Zwaai
Loezel

« Antwoord #42 Gepost op: 25.04.2013, 23:02:22 »

Ze ligt eruit omdat ze naast Bert de enige was die dit spelletje tactisch wilde spelen. En kijk naar het einde, ze heeft wel degelijk vrienden gemaakt. Ik neem aan dat iedereen aan zo'n spel meedoet om te winnen, anders kun je beter gewoon een groepsreis boeken.  Grin
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #43 Gepost op: 25.04.2013, 23:51:50 »

Zou het leuk vinden om de ultieme tweestrijd te zien: Bert versus Marian in Jeruzalem  Evil Beide geen handlangers meer, maar dan gewoon één tegen één!

Helaas is mij zo'n finale niet gegund  Droevig Ach, als ze tegen haar gevoel in puur tactisch had gekozen voor Kim en Bert had ze zich waarschijnlijk opgevreten van binnen, omdat het met Sjoerd/Wim beter klikte. Bovendien zou de vrijstelling dan ook nutteloos zijn met een verliezend team van twee die ook meteen de eliminatieproef spelen.

Enfin, ik heb van haar deelname genoten. Kreeg al zo'n voorgevoel bij het peddelen, maar ze heeft wel mooi een primeur: als eerste zoveel goudstaven te pakken te krijgen! Terecht dat ze naar Wim gaan, word hij de concurrent van Kuizenga. Het moest er natuurlijk een keer van komen dat ze in de eliminatieronde zou komen. Toen Wim de vrijstelling kreeg dacht ik even: ze zal Sjoerd wel verslaan. Maar niks is minder waar, strijdend ten onder. Dat dan wel!  Duimen omhoog!

Petra, Sigrid, Paméla, Astrid, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris/Marlijn, Ellie, Sigrid, Olcay
Regis Filia

« Antwoord #44 Gepost op: 26.04.2013, 05:30:53 »

Het moest er natuurlijk een keer van komen dat ze in de eliminatieronde zou komen.
In de eerste aflevering zat ze ook in de eliminatieronde en in de aflevering waarin Aukje eruitging ook.

Echt jammer dat ze eruit ligt en Bert er nog in zit.

Brevis esse laboro, obscurus fio.
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #45 Gepost op: 26.04.2013, 14:17:24 »

Mooi dat ze eruit ligt en dat Bert er nog in zit.

Deze aflevering verwoordde ze zelf heel goed wat ik de hele tijd al zo irritant aan haar vond. Ze verwijt het Bert dat hij het spel 'zo serieus' en fanatiek speelt, en zegt vervolgens zelf dat ze puur voor de winst gaat en geen vrienden wil maken, en dat voor haar het sociale gedeelte en voor de winst gaan niet samengaan. Nogal tegenstrijdig.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
geranne

« Antwoord #46 Gepost op: 26.04.2013, 17:44:15 »

Ik vond haar deze aflevering ook minder. liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim. Wat misschien voor haar karakter pleit is dat ze Bert toch omhelsde bij het afscheid, dat zou ik in haar geval nooit gedaan hebben, had hem liever een schop onder zijn kont gegeven of in elk geval een hand maar zeker geen omhelzing.
Telminator
Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011 én WK-pool 2018

Winnaar Tour de France 2006, 2007, 2012 & 2015

« Antwoord #47 Gepost op: 27.04.2013, 12:02:16 »

Mooi dat ze eruit ligt en dat Bert er nog in zit.

Deze aflevering verwoordde ze zelf heel goed wat ik de hele tijd al zo irritant aan haar vond. Ze verwijt het Bert dat hij het spel 'zo serieus' en fanatiek speelt, en zegt vervolgens zelf dat ze puur voor de winst gaat en geen vrienden wil maken, en dat voor haar het sociale gedeelte en voor de winst gaan niet samengaan. Nogal tegenstrijdig.

Volmondig Ja
Regis Filia

« Antwoord #48 Gepost op: 2.05.2013, 18:33:01 »

Ik vond haar deze aflevering ook minder. liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim.
Ik had wel graag gezien dat ze hadden uitgezonden waarom ze de kist niet droeg. Hadden ze dat gezamenlijk besloten omdat ze natuurlijk minder sterk is dan de twee heren, had ze bijv. last van haar arm of was het gewoon luiheid?

Brevis esse laboro, obscurus fio.
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #49 Gepost op: 2.05.2013, 20:31:03 »

Citaat
liet Wim en Sjoerd zich een ongeluk sjouwen met die kist en liep er zelf vrolijk naast. dit in tegenstelling met bikkel Kim.
Ìk zie je opmerking nu pas.

Als je in een team met drie zit, heb je nog enige keuze. Als je in een team van twee zit, heb je niet veel te kiezen. Neemt niet weg dat Kim toch echt wel haar steentje bijdroeg.

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005