Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
373 gasten en 23 vaste bezoekers (Blip, belg, edgomo, Molbelg, SpacyColours, kwarkje, Boempaukeslag, Supermol1994, Medic, Blinker, superkimmi, OfficialSara, Floortje, Miek1999, jovawi, loetjef, mb10, Rat, Jet, genksmurf, Arco Mol Fan, TimvDons, suuuus)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: [Kandidaat] Kim Feenstra  (gelezen 33951 keer)
Bodejos

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #60 Gepost op: 26.04.2013, 21:24:54 »

Die serie heb ik dus niet gezien, tenminste: niet echt gevolgd, maar ik geloof het graag.

Ik vergelijk Kim als kandidaat in dit verband een beetje met Georgina Verbaan in seizoen 8 van WIDM.

Vooraf hadden veel mensen bedenkingen tegen haar, maar toen ze het spel moest verlaten, zaten veel mensen toch te janken voor de tv, bij wijze van spreken. En zie, hoe ze zich in de jaren daarna (het Schaep, In Goed Gezelschap, etc....) heeft ontwikkeld.

Nu kun je die twee natuurlijk totaal niet met elkaar vergelijken, omdat ze beiden een andere achtergrond hebben, en om totaal verschillende redenen bekend zijn, maar ik verwijs meer naar het feit dat je vooraf een bepaald beeld hebt van iemand, dat eigenlijk totaal niet blijkt te kloppen.
« Laatste verandering: 27.04.2013, 09:24:56 door Bodejos » Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Regis Filia

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #61 Gepost op: 2.05.2013, 21:32:47 »

Ik hoop dat ze wint. Ze heeft het het meest verdiend.  Duimen omhoog!

Kim die vertelde dat ze snel boos wordt. Dat wisten we al.  Lips Sealed

Brevis esse laboro, obscurus fio.
Miek37

« Antwoord #62 Gepost op: 2.05.2013, 21:38:02 »

Die serie heb ik dus niet gezien, tenminste: niet echt gevolgd, maar ik geloof het graag.

Ik vergelijk Kim als kandidaat in dit verband een beetje met Georgina Verbaan in seizoen 8 van WIDM.

Vooraf hadden veel mensen bedenkingen tegen haar, maar toen ze het spel moest verlaten, zaten veel mensen toch te janken voor de tv, bij wijze van spreken. En zie, hoe ze zich in de jaren daarna (het Schaep, In Goed Gezelschap, etc....) heeft ontwikkeld.

Nu kun je die twee natuurlijk totaal niet met elkaar vergelijken, omdat ze beiden een andere achtergrond hebben, en om totaal verschillende redenen bekend zijn, maar ik verwijs meer naar het feit dat je vooraf een bepaald beeld hebt van iemand, dat eigenlijk totaal niet blijkt te kloppen.

Dat had ik voorafgaande bij ER, een negatief beeld, ik ga hier niet vertellen waarom, dat kan je allemaal vinden op internet. 
Slowdive

Loveless

« Antwoord #63 Gepost op: 3.05.2013, 19:41:27 »

Ik krijg zo'n gevoel dat Kim gaat winnen.. ook de manier hoe ze wordt neergezet door de montage.. maar misschien hoop ik gewoon te graag dat ze wint  Joehoooeee.

And when it all looks brighter.. just turn around and smile..
geranne

« Antwoord #64 Gepost op: 4.05.2013, 22:14:11 »

Hoop heel erg dat ze gaat winnen, ze is mijn favoriet en Kim is slim!
Regis Filia

« Antwoord #65 Gepost op: 9.05.2013, 21:20:58 »

Ik had het haar zo gegund.  Cry

Brevis esse laboro, obscurus fio.
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #66 Gepost op: 9.05.2013, 21:21:08 »

Strijdend ten onder gegaan. Met 3 tegen 17 goudstaven is het ook lastig om alsnog op tijd bij de 10.000 euro te komen.

Goed gedaan, Kim. Respect.

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
geranne

« Antwoord #67 Gepost op: 9.05.2013, 21:54:52 »

Kim, jij bent voor mij de winnaar al heb je dan niet de hoofdprijs. heel goed gedaan!! Chapeau!!!
Miek37

« Antwoord #68 Gepost op: 9.05.2013, 22:13:59 »

Snap nog steeds niet hoe ze op een C kwam bij de laatste opdracht, die kwam in de hele titel niet voor!
Slowdive

Loveless

« Antwoord #69 Gepost op: 9.05.2013, 22:59:13 »

Na haar deelname in de Pelgrimscode zie ik haar graag terug in 'Wie is de Mol?'. Ze zou een hele leuke, verdachte en ook fanatieke kandidaat zijn.

And when it all looks brighter.. just turn around and smile..
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #70 Gepost op: 10.05.2013, 07:21:44 »

Snap nog steeds niet hoe ze op een C kwam bij de laatste opdracht, die kwam in de hele titel niet voor!
Dan had ze waarschijnlijk één goudstaaf verkeerd geplaatst, waardoor een verkeerd getal zichtbaar werd.

Je suis le magnifique!
joligmolletje

« Antwoord #71 Gepost op: 10.05.2013, 14:07:42 »

Ik heb echt enorm genoten van Kim. Wat een bikkel is ze! Ze zet door, heeft het spel heel sympathiek gespeeld en heeft keer op keer laten zien dat ze veel meer is dan alleen een knap hoofd / lichaam. Ook heb ik grote bewondering voor hoe ze haar verlies oppakte, heel sportief.

Ik ben erg blij dat ze de finale heeft mogen spelen; ik had daar na de verdeling van de goudstaven toch wel een hard hoofd in.

En ja, ik zou Kim ook heel graag in Wie is de Mol willen zien. Ik denk dat ze het daar heel goed in zou doen.
Arco Mol Fan

« Antwoord #72 Gepost op: 10.05.2013, 17:46:48 »

Ik heb na De Pelgrimscode een totaal ander beeld van Kim gekregen. Wat een topper! Duimen omhoog!

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005